Obserwatorzy

niedziela, 5 maja 2013

szydełkiem...pisane?

Bolerko dla mojej córki gotowe :-)
Bardzo mnie cieszy ta praca-to pierwsza z "wykrojem"  rękawów i pach.
Schematy połączone z wzorów znalezionych w sieci i moje własne pomysły :-)



A tak prezentuje się całość-ręcznie robione kwiatuszki i wstążka są motywem łączącym całość.
(wianek zyskał nieco ozdób)



Tutaj wianek wydawał mi się troszkę goły...


...ale i tak był wyróżniony na portalu "mamy cel"




Pozdrawiam wszystkich bardzo serdeczni-dziękuję,że tu zaglądacie i pozostawiacie komentarze.
Zakładając bloga myślałam o zebraniu moich prac w jednym miejscu.
Nagle okazało się,że każde słowo pozostawione przez Was,każdy nowy obserwator,każde kolejne wyświetlenie bloga,ststystki wejść na bloga z całego Świata,daje mega motywację do dalszego działania,
do dzielenia się tym co mnie sprawia radość,daje odpoczynek.A miałam obawy czy podołam,czy nie skończy się na jednym czy dwóch wpisach.
Dziękuję Wam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)
Pozdrawiam.Jolka.